Wanneer begint het nou ...

3 mei 2023 - Etten-Leur, Nederland

Tja, wanneer begint een vakantie.  In mijn hoofd al vaak bij het afsluiten van de voorgaande als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat telt misschien meer als dagdroom dan als het daadwerkelijk begin van een nieuwe vakantie.

Misschien is een begin waar iedereen het over eens is de storting van de eerste termijn voor de reis of het boeken van de eerste tickets. Aan de andere kant heb je dan natuurlijk al een heleboel keuzes gemaakt: je vakantieland en regio, het type vakantie etc. etc.

Maar die beginmomenten hebben we al weer maanden achter ons. We zitten nu in een urgenter stadium van het begin van een vakantie.

16831062740191885995488854346932

Koffers pakken, nog even een rondje over de golfbaan (inclusief nazit) met A&A, reisdocumenten in orde brengen, vogelvoer bijvullen in de tuin, pedaalemmertjes  legen, de watergever instrueren, keuzedagen op de ov-chip zetten en nog zo wat van die klusjes. Daarna een laatste lunch in Etten-Leur en dan gaan we op pad naar Rotterdam, vliegveld Zestienhoven.

Walter herinnert nog even aan 3 mei vorig jaar met een foto. Florence vanuit een hotelraam.

IMG-20230503-WA0000

Ok, duidelijk. De vakantie is nu begonnen.

wordt vervolgd, H

1. Wim van Stiphout:
    3 mei 2023
    Ja…… je verdient toch een ticket voor het Boekenbal Hein!
    Vooralsnog. Geniet lekker van jullie vakantie. Ik kijk er naar uit jullie te mogen volgen!!
    Liefs…. En denk er aan! Geen gekke dingen onderweg en heelhuids weer thuis!!❤️
  2. Hein Schouwenaars:
    3 mei 2023
    Gearriveerd. Dit deel is in ieder geval vlekkeloos gelukt. Met een kleine hobbel waar ik later over bericht.