Badkamers

20 mei 2023 - Rome, Italië

Nog even terugkomend op de vergrijzing van de alimentari's van gisteren. We vertrokken vandaag vanuit Monterotondo

IMG-20230520-WA0001

We kwamen langs 2 alimentari's waar een nieuwe generatie personeel stond. De verse snijwaren en de diverse kaassoorten waren uit het assortiment verdwenen en ook de toonbank met snijmachine en kaassnijplank was verdwenen.

20230520_094417

Het was een gewoon winkeltje geworden.

Maar goed, even terug naar de titel van het verhaal. De afgelopen drie weken zijn we in een groot aantal badkamers geweest, van luxe tot eenvoudig. Soms was het warm water ineens op en soms liep de afvoer niet goed door. Eigenlijk in alle badkamers waren flesjes met douchegel, shampoo e.d. aanwezig.

20230520_075151

Deze badkamer was van alle moderne gemakken voorzien. In een andere badkamer die een aantal jaren best modern is geweest viel het handdoekenrekje van de muur, wat ik overigens weer heb kunnen repareren.

De mooiste badkamer was in Palombara Sabina

20230519_07421420230519_074344Deze badkamer was tot op de puntjes in mooi roze afgewerkt, waar ik best blij van werd. Ook de stopcontacten en schakelaars waren omlijst door aluminiumrandjes, wat wil je nog meer? Leoniet had er een wat andere mening over.

Naast de schitterende badkamer, waar de afvoer niet helemaal goed functioneerde, stond in de slaapkamer nog een bijzondere kaptafel.

20230519_074123

Het parelsnoer lag al klaar, ik wilde dit bij Leoniet omdoen, maar dat ging even niet door.

Op naar de volgende badkamer zal ik maar zeggen.

Walter